2013年10月23日星期三

Special Letter og rørende historie for nyresvigt Indiske Patient

Shrihari lidt fra IgA nefropati i 2005. I modsætning til andre patienter med denne sygdom , skred hans tilstand hurtigt. Han udviklede sig til nyresvigt bare inden for kun et par år. Shrihari læge fortalte ham, at der er ingen andre valg bortset fra dialyse eller nyretransplantation. "Jeg vil hellere dø end at tage begge disse behandlinger. " Shrihari var så stædig og hans familie kunne ikke gøre noget undtagen at se hans tilstand gik ned og ned dag for dag.
" Heldigvis var min mor ikke opgive min fars sygdom , og altid holde sig til behandling, men også uafbrudt på nettet for at finde effektive løsninger. Hårdt arbejde betaler sig , hun fandt, at immunterapi i Kina, og hans kone , Jessica og hendes tolkning og analyse , for hende alt , som holdes i kontakt med min mor mente, at denne behandling kan redde min fars liv , så hun begyndte at tale til ham. Vidste du ? min mor er jurist, hun er en hård dame. efter to måneder at forsøge, min far endelig overgive sig. " Deres søn Tushar sagde.
En tak brev blev sendt til Jessica fra Ahalya , patientens kone. Nu Shrihari og Tushar ophold i Shijiazhuang nyresygdom Hospital for Shrihari behandling.
"De injicerede mig Immunterapi og behandle mig med , hvad du hedder? Micro -kinesisk medicin Osmotherapy . For at være ærlig, jeg føler mig meget bedre end før. Du ved, jeg er en ganske almindelig person, og lidt stædig. Jeg taler ikke meget, men jeg må sige , deres behandling gør føle sig godt. "
Den vattersot i lunge Shrihari var forsvundet efter en måneds behandling. Han befriet fra åndenød , bryst nød og åndedrætsbesvær. Hvad værre er, at han havde en tendens til at blande og trække benene hellere gå . "Nu ? Selv om jeg går langsomt , kan jeg gå med en temmelig stabil trin. "
Vi håber inderligt, at Immunterapi vil fungere godt i hans krop , og han vil komme sig og genvinde sin nyrefunktion dag for dag.
Her vil jeg give dig en postkasse , enfermedad-renal@hotmail.com foreslå du sætte på nogle tilfælde af nyresygdom efter endt sendt her , vil de være inden for 12 timer for at give dig nogle professionelle vejledning.

没有评论:

发表评论

Online Expert