2014年3月5日星期三

H?j Kreatinin 3.2 polycystisk nyresygdom

Jeg har bi diagnosticeret med PKD omkring 10 ?r nu. Min behandling var prim?rt at behandle mit blodtryk, og at have en lav natrium lavt proteinindhold kost.

For nylig mit blodtryk, n?r der virkelig h?j, og nogle test blev udf?rt, det er s?dan jeg kender min kreatinin er 3.2. Men jeg bliver behandlet for min h?jde blodtryk, og jeg er n?dt til at blive testet en gang om m?neden for at se, om kreatinin niveau vil g? ned.

Min l?ge sagde, at hvis dette ikke sker, vil jeg n?dt til at overveje dialyse eller m?ske en transplantation. Jeg har h?rt, at cyste kan reducere, men fik at vide, at det kan v?re smertefuldt, og det giver ikke mening, fordi cyste kan vokse tilbage.

Men jeg t?nkte p? om der er nogen alternativ behandling det er derfor, jeg forske dit syn. Jeg kender ikke st?rrelsen af ??de cyster, men fra en nyre ultralyd udf?rt i 2005, er det anf?rt, at -. Og jeg citerer-"simple kortikale systs af varierende st?rrelser p? begge nyrer varierer i st?rrelse fra 1cm til 3cm Den anf?rte endvidere, at begge nyrer er udvidet, er den rigtige m?ler 14,5 cm lang X 7.2 cm AP og venstre nyrer m?ler 14,2 com lang x 6.4cm AP. To curvi-line?re foci af clacification bem?rket i venstre nedre PLE m?ler 1.0cm og 0.9cm lang.

Disse kan repr?sentere dystrofisk parenchymal forkalkning byt kan ogs? v?re ikke-blokerer lavere pol nyresten.

Din kreatinin niveau 3.2 er h?j, betyder det, cysts'growing f?re til din nyre v?v og nephrons 'skader. Rettidig behandling er suggeste for dig.

Selvom PKD er nedarvet sygdom, hvis cyster 'udvidelsen kan f? kontrolleret og patientens nyrefunktion kan f? beskyttet, kan patienterne leve et normalt liv og undg? dialyse. S? Indar, skal du ikke bekymre dig.

For PKD, som regel, n?r cysts'size er mindre end 3cm, patienter kan ikke f?le klare symptomer. Med dyrkning af cyster, vil nyrev?v blive beskadiget, vil ubehageligheder ske gradvist, ligesom smerter i l?nden, h?jt blodtryk, blod i urinen etc.

Kreatinin niveau 3.2 afspejler din mere end 50% nyre v?v er blevet beskadiget. Og nu har du kun 30% nyrefunktion venstre, betyder det cyster v?kst har forvoldt skaden p? dine omgivende nyrev?v. S? rettidig behandling at reparere det beskadigede nyre v?v og beskytte din resterende nyrefunktion er foresl?et for dig.

P? nuv?rende tidspunkt i de fleste vestlige lande, PKD s endelige resultater er den endel?se dialyse eller nyretransplantation. Men i Kina, bruger vi den konservative behandling til at skrumpe cyster og forbedre nyrefunktionen. Vi anvender prim?rt immunterapi og Micro-kinesisk medicin Osmotherapy. Desuden har vi ogs? anvende de traditionelle kinesiske medicinske videnskaber, ligesom det medicinerede bad, massage, akupunktur og moxibustion, pedicure, skrabning terapi, Taichi osv. Disse er en systemisk behandling til at behandle din sygdom fra alle aspekter.

Selvom PKD er en arvelig sygdom, kan ingen ?ndre genet, men vi kan hj?lpe PKD patienter leve et normalt IFE, kan de deltage i det sociale parti, g?r deres job, f?der babyer, leve et normalt liv uden dialyse eller transplantation. Vi kan opn? dette.

Her l?gger jeg indf?relsen af ??Micro-kinesisk medicin Osmotherapy. Du kan finde den vedh?ftede fil. Mener, at dette vil give dig mere selvtillid til at undg? dialyse eller transplantation.

没有评论:

发表评论

Online Expert