2013年3月28日星期四

PKD Stage 3, 45 år, GFR 59


Q: Jeg er 45 år gammel, og for nylig diagnosticeret. Jeg har Stage 3 PKD, med en GFR på 59. Mit blod testresultater er normale, og det eneste problem jeg har, er højt blodtryk. Jeg er ikke overvægtig, og ikke har diabetes.

A: Tak for din henvendelse. Her er mine forslag og håber, at de er nyttige for dig.

For det første vil jeg fortælle dig nyrer basisfunktioner.

Nyre har funktioner som nedenfor:

1. justere blodtryk.

2. producere steroider og EPO.

3. udledning toksiner og overskydende vand.

4. balance elektrolyt og pH.

PKD er progressiv og den farligste faktor er forstørret cyster trykke nyre, nyrer oprindelige funktion bliver afvist. Derfor er mange patienter vil lide næppe styret HBP, anæmi, lav appetit, knoglesmerter, forhøjet kreatinin, BUN og HBP, Rcy, PTH osv. Mens nyre har ganske god kompensation evne, selvom en del af nyrefunktionen tabt i det begynder, stadig patienterne ikke har åbenlyse ubehag, som regel patienterne begynder at lide af åbenlyse ubehageligheder efter 35 år gamle.

For PKD, er den mest effektive og acceptable måde at stoppe udvidelsen af ​​cyster og beskytte resterende nyrefunktion. Derfor er det helt nødvendigt at træffe tidlige foranstaltninger for at begrænse hyperplasi af cystiske foring celler og mindske produktionen af cystisk væske. I klinisk behandling, vi giver immunterapi, omfatter dette systematiske medicinske tests, Micro-kinesisk medicin Osmotherapy, Medicated bad, fodbad, lavement, Akupunktur og Massage, blod rensning teknologi mv

Disse er nogle enkle og ru information om polycystisk nyresygdom, hvis du har brug for yderligere analyse, så send dig detaljerede lægelige oplysninger til mig. Min kontakt e-mail er kidneyask@hotmail.com.


没有评论:

发表评论

Online Expert