2015年4月22日星期三

Diabetisk nefropati kur, kan jeg nyde gåture

Diabetisk nefropati kur, kan jeg nyde gåture
"Tidligere, jeg ikke kan lide at gå, ubehageligt, Godspeed kørsel. Da de forrige to og et halvt år at udvikle sig til uræmi, fandt jeg behageligt at gå som normale mennesker, virkelig sjovt."
Miller, 45 år, munter optimisme australierne:
7 år gammel, da han fik konstateret diabetes, har insulininjektioner været indsprøjtning i 38 år!
I 2005 Miller optrådt i en lang række bobler i urinen, begyndte presset at stige kontinuerligt, indtil 200/120.
Efter Miller tilstand fortsat forværres, kreatinin voksede hurtigt til mere end 1.500, måtte gennemgå dialysebehandling.
For patienter med diabetes, vaskulær sklerose let, således at regelmæssig dialyse nødt til at ændre placering.
I mellemtiden komplikationer begyndte at dukke: anæmi, forhøjet blodtryk, kvalme, opkastning, utilpashed, det værste øjeblik i hans krop dårligt helbredt, selv puls ikke røre det!
"På det tidspunkt, jeg virkelig ønsker at komme ud af sengen for at gå, gå en tur, men jeg kunne ikke gå."
21 februar 2015 Miller kom til vores hospital for behandling, hans kreatinin i 1100, alvorlig hævelse, hoftesmerter kan ikke gå, utilpashed, osteonekrose, ingen appetit.
Ved behandling af Dr. Liu, Miller kreatinin hurtigt faldet til omkring 850, trykket faldt til 140/70 begyndte indikatorer til at vende tilbage til et normalt liv. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os via følgende måde. Jeg er meget glad for at hjælpe dig. God bedring!
Tlf: + 86-311-89261580
Email: hospitalkidney@yandex.ru
WhatsApp: +86 15100189779

没有评论:

发表评论

Online Expert