2015年4月22日星期三

Mere end ti millioner kilometer "besparelse"

Mere end ti millioner kilometer "besparelse"
Ved første øjekast ser det ud som gravid "mor", et nærmere kig, i virkeligheden, han er meget alvorlige patienter nyresygdom.
Nigeria Henry (et pseudonym), polycystisk nyresygdom er forårsaget af kroniske patienter med nedsat nyrefunktion, arvelig og har været i mange år. "Lige siden jeg blev diagnosticeret med nyresvigt efter en stor mave langsomt, følelse af, at der ikke er nogen indsats, konstant at reducere mængden af ​​urin."
"I de sidste par år, den indenlandske behandling bruger en masse penge, mere og mere alvorlig. Men jeg kan ikke miste håbet, altid på udkig efter god behandling."
"I løbet af behandlingen, jeg kender en masse venner, en af ​​mine venner elskede Kinesisk medicin ,, og han inviterede mig til at gå se den mystiske Kina og anbefalede Hospital Shijiazhuang nefropati."
27 marts, 2015, Henry ankom til hospitalet i Shijiazhuang nefropati, har udviklet sig til en scene uræmi, kreatinin til 1026, lille i statur, men stor mave, kroppen havde ingen kræfter.
"På hospitalet gennemført undersøgelsen, begyndte lægen Yang til at bruge kinesisk medicin til behandling af mig, effekten er meget god, med tre dages behandling, kroppen gradvist tvinge, kvalme, opkastning, symptomerne forsvinder."
En uge senere, Henry kreatinin faldt til 668, er andre indikatorer gradvist vender tilbage til normal. "Mystisk kinesisk medicin er virkelig stærk, så lidt tid, lad mig komme så godt, jeg er meget taknemmelig for, at læger og sygeplejersker!"
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os via følgende måde. Jeg er meget glad for at hjælpe dig. God bedring!
Tlf: + 86-311-89261580
Email: hospitalkidney@yandex.ru
WhatsApp: +86 15100189779

没有评论:

发表评论

Online Expert