2015年1月24日星期六

Creatinin 3,1 mg / dl, 25% nyrefunktion, hvis du vil nyretransplantation?


Creatinin 3,1 mg / dl, 25% nyrefunktion, hvis du vil nyretransplantation
Spørgsmål:

Jeg lider af CKD fase 4 og øge kreatinin 3,1 mg / dl og 4 år siden blodtryk steg. Er der en metode til at forbedre kronisk nyresygdom (CKD)? Hvad man skal gøre?

svar:

Jeg er imod en nyretransplantation. Du har stadig 25% til 30% af nyrefunktion. Med en fuld tab af nyrefunktion transplantation pochki- bedste valg. Patienter kan tage en nyretransplantation når kreatinin steg til 10 mg / dl til dialyse eller efter dialyse. Og så en nyretransplantation, kan jeg ikke råde. Som vi alle ved, at den transplanterede nyre har også en levetid på 5-10 år, fordi kronisk nyresvigt er uundgåelig. Især en høj risiko for akut afstødning. Der er mange af disse patienter, der led af kreatinin 3 eller 4 mg / dl og tog en nyretransplantation, en ny nyre, men hurtigt brudt. De har allerede droppet deres nyrer og chuzhnaya brudt, og så de er nødt til at tage en anden dialyse eller en nyretransplantation. Jeg må sige, den forventede levetid er i vid udstrækning reduceret.

Og så kan jeg ikke anbefale transplantation. Normalt kan patienter med 25% til 30% af nyrefunktionen leve et lykkeligt liv med den rette behandling. Og så er det vazhnoe- er at beskytte og forbedre nyrefunktionen. Og så jeg råde dig til Micro-kinesisk medicin Osmotherapy. Denne Osmotherapy kan reparere og gendanne beskadigede nyrer, beskytte de resterende nyrefunktion. Hvis nyrefunktionen forbedres, er det muligt at undgå dialyse og nyretransplantation.

Har du spørgsmål? Du kan efterlade en besked herunder eller efterlade en besked herunder glad for at hjælpe dig.

没有评论:

发表评论

Online Expert