2014年10月23日星期四

Hvordan kan jeg reducere Mit Blod urea-niveau fra 200 og Kreatinin fra 2.7

Q: Hej, læge, jeg har brug for noget hjælp. Jeg for nylig lider af forhøjet urinstof og høj kreatinin, er det muligt at sænke dem ned? Hvordan kan jeg reducere mit blod urea-niveau fra 200 og kreatinin fra 2.7?

A: Hej, ven, kirtel til at hjælpe dig. Som vi alle ved, Blood urinstof og kreatinin niveau er to indikatorer for nyrefunktionen, det høje niveau af dem afspejler, at nyrefunktionen er faldet til en vis grad. Så måder at sænke dem, er meget vigtig, men der er mange faktorer kan påvirke dem, så før du tager skridt til at reducere dem, du behøver at vide rydde grunde.

Bortset sygdommen faktor, de ikke-sygdomsspecifikke faktorer såsom høj-protein kost, infektion, sår og feber også vil medføre, at niveauet af dem til at stige, så du bør gøre tilsvarende tiltag for at sænke dem. Nogle gange er det svært at skelne mellem disse grunde, så du må hellere søge hjælp fra din læge.

Ud fra antallet carbamid 200 og kreatinin 2.7 (bortset fra ikke-sygdom faktor), kan vi se, at din nyrefunktion er beskadiget moderat, betyder med rettidig behandling, er det muligt at vende den.

Hvordan man kan reducere dem?

Det centrale punkt er at finde en ordentlig behandling og gøre en fit kost, disse to aspekter påvirker prognosen for denne sygdom direkte. Micro-kinesisk Herb Medicin Osmotherapy kan bidrage til at forbedre nyrefunktionen ved at reparere de beskadigede nyre nephrones og beskytte de resterende virksomheder. Med nyrefunktionen forbedret, vil de høje niveauer af dem sænkes også. Som for kost, kan det øge helbredende virkning, så du bør også være opmærksom på det.

Ovenstående er den introducere hvordan man kan reducere blodets urinstof og kreatinin niveau, håber det kan hjælpe dig. Hvis du stadig har andre spørgsmål, så kontakt vores online-læge, vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.

没有评论:

发表评论

Online Expert