2014年10月27日星期一

Hvorfor blodcarbamid niveau Goes Up

Q: Hej læge, jeg ville gerne vide, hvorfor carbamid vilje går op? Et uger siden, tog jeg en rutinemæssig test og fandt mit blod urinstof er højere. Jeg selv kender ikke årsagerne, så jeg er bange for det. Betyder det vil påvirke mit liv?

A: Hej, ven, så fortvivl ikke, du vil være ok efter kender klar, og den tilsvarende behandling.

Faktisk er der mange mennesker, ligesom dig, ved lidt om blod urinstof, så når niveauet for det går højt, vil folk blive forstyrret. Herefter vil jeg give dig nogle detaljer om det, håber det kan hjælpe dig.

Ifølge forskning, er der mange faktorer kan fremkalde forhøjet urea-niveau, det følgende er de mest almindelige.

1. Forhøjet urinstof i nyrerne er almindelig set i kronisk nedsat nephritis, akut nephritis, giftig nefritis, renal tuberkulose og andre årsager til nyreinsufficiens.

2. Forhøjet urinstof i prærenal renal generelt fundet i højere alvorlige forbrændinger, mave massiv blødning, lever og nyre syndrom.

3. Høj blod urinstof i Post-renal, normalt ses som urinvejsobstruktion fører til nyre væv trykket stiger, og i sidste ende reducere den glomerulære filtrering pres.

4. De ikke-sygdomsspecifikke faktorer som høj-protein kost, infektion, sår og feber vil forårsage blodurinstof stigning.

Ovenstående er den introducere hvorfor carbamid niveau går op, håber det kan hjælpe dig på en eller anden måde.

Her læger minde dig om at vælge en normal sygehus og få systematisk behandling, der er nyttige for dit helbred. Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte vores online-læge, vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.

没有评论:

发表评论

Online Expert