2014年10月13日星期一

Moxibustion terapi En naturlig måde at helbrede nefrotisk syndrom

"Hej Dr. Jeg har en 8 y / o datter, der blev diagnosticeret med nefrotisk syndrom på 06/14/13. siden da, var hun på prednisolon og var aldrig ud af det. Jeg har brug for din mening Dr. og villige til at rejse for at mødes med dig. Jeg ønsker ikke at tage en risiko og give min datter en anden sygdom, så jeg er på udkig efter en naturlig måde at helbrede sin sygdom, bliver dit svar meget værdsat Dr. Im ser frem til din reply.Thank Dig og Gud Bless.sincerely Joan Flores "

Ovenstående er en e-mail fra en mor, hvis barn nu lider af nefrotisk syndrom, hun vil hjælpe sit barn komme ud af prednisolon på en naturlig måde. Jeg kender hende dybt i hjertet, som en læge jeg ønsker at hjælpe alle de mennesker som hende at leve bedre. Så her jeg anbefale Moxibustion terapi til dig, den er baseret på traditionel kinesisk Herb Medicin og har bemærkelsesværdige helbredende virkning til behandling af nyresygdom. Sammen med de øvrige seks unikke behandlinger, er de kendt som top syv kinesisk medicin. Disse syv behandlinger ikke anvendes fremhævet under behandlingen, vil læger kombinere alle dem sammen efter patientens sygdomstilstand at opnå en bedre helbredende virkning.

Moxibustion terapi er en form for kinesisk medicin, som vi har nævnt ovenfor, det har tusindvis års historie og kan bruges til at kurere mange former for sygdom, herunder nyresygdom. Ved opvarmning vil de aktive ingredienser i medicin komme til læsioner gennem huden direkte, uden at yderligere skade på nyrerne, kan det regulere blodcirkulationen, således helbrede sygdommen.

Hvis du ønsker at vide mere detaljer om Moxibustion terapi, kan du kontakte vores online-læge eller send e-mail til os. Vores e-mail: kidney-support@hotmail.com.

没有评论:

发表评论

Online Expert