2014年9月14日星期日

Purpura Nefritis: Kan jeg gendanne nyrefunktionen ved dialyse

Det er forskning, som vi modtog fra en patient, sagde: Jeg lider af purpura nefritis, og lad mig vide, hvis jeg kan genvinde nyrefunktionen ved dialyse eller ej. Please hjælp. En analyse udført for din reference. Du ønsker at få personlig rådgivning? Se vores læge online og få gratis professionel hjælp.

Hvordan har du det? Tak for din konsultere. Ifølge din beskrivelse, lever du med purpura nefritis og ønsker at vide, hvis du kan gendanne nyrefunktionen ved dialyse eller ej. Vi vil gøre vores bedste for at dele nyttige oplysninger. Jeg håber, det hjælper virkelig! Vi vil gøre vores bedste for at udveksle nyttige oplysninger. Jeg håber, det hjælper virkelig!

Mens du kan genvinde nyrefunktionen ved dialyse purpura nephritis?

Desværre er svaret er "NEJ", som behandlingen gør intet for at forhindre sygdommens forværring og forbedre øge nyrefunktionen. Mens undergår denne behandling, vil din tilstand stadig forværres over tid.

For at forhindre fuldstændig nyresvigt Derfor er det klogt for dig at vedtage alternativ metode til reparation af nyresvigt og øge den samlede nyrefunktion. Naturligt middel kendt som Micro-kinesisk medicin Osmotherapy er anbefalet til din reference.

Bortset fra symptomatisk behandling, Micro-kinesisk medicin Osmotherapy sigter til behandling af nyresygdom fra roden, fjerne symptomerne og fremmer funktionen af ​​de resterende nyre. Således vil hans sygdom fremskridt i fremtiden. Både livskvalitet og levetid kan forbedres betydeligt. Stadig har spørgsmål eller ønsker at vide mere? Indtal en besked i næste afsnit.

没有评论:

发表评论

Online Expert