2014年11月17日星期一

Et takkebrev fra vores nyresygdom Patient

Kære venner,

Det er svært at gå! Da jeg ankom, Emmy fortalte mig, at dine patienter ikke kan lide at forlade og det var svært at tro på det. Nu ved jeg!

Du har ændret mit liv! Du forbedrede min bevægelse, funktionen af nyrer går utroligt godt, men det vigtigste, tror jeg (meget!): Du har åbnet mit sind !!! Jeg vil snakke med alle om den kinesiske kultur, kinesisk medicin, dit hospital, du personligt: min læge,, mine sygeplejersker, mine oversættere, mine venner.

Lexi var min sygeplejerske, mit sprog, mine ører, min mor, mine bedste venner. Hun fortjener alt det bedste i hendes liv! Hun er meget sød!

Stieven mener, at han ikke er så god sygeplejerske som Lexi. Dette er meget forkert! Han er perfekt sygeplejerske! Han har altid patienten i hans sind! Fortjener han dog at gøre sin drøm til virkelighed!

Prof.Shan er den mest kloge mand, jeg har set i mit liv med de mest unge øjne! Gud velsigne ham!

Direkte Dai, du er sådan en dejlig person! Maj liv betaler dig alt det gode, du bragt til mig!

Berolige funny Nancy! Du får i rummet og rummet smiler. Jeg ønsker dig altid være så glad!

Dr. Li og Dr. Zhao, du er meget genert! Jeg er sikker på, at du vil være meget gode læger.

Jeg har ikke glemt Dr. Perter, jeg ønsker ham al vesten i sit nye liv!

Hvad kan jeg sige til Anna og Candy? Så søde personer! Piger være glad!

Sygeplejerskerne! Det ville være uretfærdigt at forsøge at nævne alle navnene. For mange af jer, jeg bruger selv forskellige navne med min mand, da vi ikke kunne huske kineserne. Men hver eneste af jer har en særlig position i mit hjerte. Du er styrken og lykke i dette hospital. Her mødte jeg nogle mennesker med en masse penge. På den anden side, IO mødte de rigeste mennesker i verden: DIG! Du er så rig på følelser! Jeg kunne ikke uden at bemærke, at du er mere glad for, at de fleste mennesker med penge eller succes, som jeg kender. Tak for denne lektion!

Lexi siger, at i Kina mellem venner er der ingen sorries. Så jeg vil ikke fortælle dig, hvordan jeg er ked af at være sådan en vanskelig patient i starten, fordi du er mine venner.

Men jeg vil fortælle dig: TAK !!!

Tak for at gøre mig rask!

Tak for at gøre mig glad!

Tak for at undervise mig!

Ergine kavallieratou

Efter at have læst dette brev, alle vores læger og sygeplejersker opfordres, de sagde, de vil gøre deres bedste for at hjælpe alle de patienter med nyresygdom til at leve et bedre liv.

Hvis du har brug for hjælp til at kurere nyresygdom, er du velkommen til at kontakte vores online læge, vil vi svare dig så hurtigt som muligt og yde professionel råd gratis.

没有评论:

发表评论

Online Expert