2014年12月31日星期三

Hvad gør nyresygdom Stage 4 Mean

Kronisk nyresygdom (CKD), som navnet antyder, er blevet udviklet over årene. På klinikken er kronisk nyresygdom opdelt i fem faser i henhold til GFR (glomerulær filtrationshastighed) .Hvad gør Etape 4 kronisk nyresygdom Mean? Her er en kort introduktion. Andre spørgsmål, kan du kontakte os på enfermedad-renal@hotmail.com.

Fem stadier af kronisk nyresygdom?

CKD Trin 1: GFR> 90 ml / min, normal nyrefunktion, men resultaterne urin eller strukturelle abnormiteter eller genetiske træk point for nyresygdom.
CKD Trin 2: 60 ml / min

CKD Fase 3: Fase 3A: 45 ml / min

Trin 3b: 30 ml / min

Moderat nedsat nyrefunktion

Stage 4 CKD: 15 ml / min

Etape 5 CKD: GFR <15 ml / min, nyresygdom (ESRD), der kræver dialyse.

Symptomer på kronisk nyresygdom Stage 4

-Fatiga

-Den Væskeretention, hævelse (ødem) i øjnene, hænder, ben eller ankler. Når alvorlige, kan væske opbygge i lungerne, hvilket medfører åndenød.
-Changes Vandladning (skummende, mørk orange, brun eller rød farve, hvis det indeholder blod te og tisser mere eller mindre end sædvanligt)
- Nyre smerter mærkes i ryggen

- Sleep problemer på grund af muskelkramper eller uro i benene

- Fordøjelsesproblemer såsom manglende appetit, kvalme, opkastning eller diarré

- En metal- eller ammoniak smag i munden

- Dårlig ånde på grund af ophobning af urinstof i blodet

- Svært ved at koncentrere

- Nervøse lidelser: følelsesløshed eller prikken i tæer eller fingre er et symptom på CKD

Prognose for Trin 4 kronisk nyresygdom

Trin 4 Kronisk nyresygdom er en alvorlig sygdom, og tæt på nyresvigt. Nogle ukontrollerede faktorer kan gøre for at blive en ende nyresygdom i uger eller måneder.

Behandling af fase 4 kronisk nyresygdom

På den ene side bør nogle niveauer, såsom blodtryk, sukker i blodet og cholesterolniveauer være under kontrol. Desuden skal det beskadigede nyrevæv repareres ved at forbedre blodcirkulationen. I så fald vil jeg anbefale dig at undgå nefrotoksiske lægemidler og tage traditionel kinesisk medicin (TCM).

Baseret på traditionel kinesisk medicin, har nogle innovative terapier opnået stor succes i behandling af nyresygdom. Hvis du er interesseret i vores signatur behandlinger, kan du lægge en besked nedenfor.

没有评论:

发表评论

Online Expert